De strategie van het online loslaten – laat de touwtjes vieren en creëer meer impact


-

Markeren en Delen

Marieke Hendriksen
Elise de Groot

Tuig je vaak nog eigen websites en social media-accounts op, terwijl je eigenlijk wel weet dat je de verschillende doelgroepen beter bereikt met bestaande middelen en kanalen vanuit voor hen logische afzenders? Grijp je terug op het maken en verspreiden van eigen content zodat je grip kunt houden op de boodschap, terwijl je ook wel door hebt dat het niet betekent dat je doelgroepen ook beslissen dat jouw boodschappen leidend zijn? Weet je niet hoe je de juiste verbindingen legt en je online communicatie effectiever kun inzetten? Of durf je het niet los te laten? Kom dan naar deze masterclass.

Elise de Groot en Marieke Hendriksen nemen je aan de hand van een model mee met welke factoren je rekening moet houden bij het inrichten van de optimale online communicatie. Ze lichten met praktijkvoorbeelden toe hoe je deze factoren in kaart kunt brengen. En gaan met de aanwezigen in gesprek over de consequenties van ‘los(ser) laten’.