Maak het onbereikbare bereikbaar; De ‘full potential’ van VR & AR


-

Markeren en Delen

Stefan Vogelzang

Wat is VR/AR/MR? Hoe kun je met deze technieken impact maken en echt toegevoegde waarde creëren? Wat zal de toekomst brengen? En wat kost een VR-film of AR app eigenlijk? Welke disciplines heb je hierbij nodig? Welke risico’s komen hierbij kijken maar hoe neem je ook onzekerheden weg?

Al deze vragen zullen in een visueel rijke presentatie worden beantwoord vanuit 8 jaar ervaring in de wereld van VR en AR. Je wordt meegenomen door gevarieerde voorbeelden zoals Audi, Louis Vuitton, UMCG, Shell en Trimbos en krijgt persoonlijke tips en ervaringen mee. Zie jij potentie om deze technieken in te zetten als marketing-, of communicatiemiddel, of wil je geïnspireerd raken over wat de techniek gaat brengen in de toekomst? Dan mag jij deze fasterclass zeker niet missen!