Hoe zet je de ambassadeurs aan het werk?


-

Markeren en Delen

Wil Michels

De ambassadeursstrategie is terecht zeer populair: je kiest een geloofwaardige ambassadeur die de visie en boodschap van jouw organisatie uitdraagt via zijn of haar  netwerk, persoonlijk contact of via sociale media. Dat kan spelen bij zowel interne communicatie als bij externe. Als een ander jouw boodschap uitdraagt, heeft dat meer impact.

Na een korte, pittige presentatie gaan de deelnemers samen met Wil Michels – die de ambassadeursstrategie uitwerkte in zijn boek Communicatiestrategie – de vragen en aanpak bespreken die spelen bij deze aansprekende strategie en gaan we samen in op wat op de succesfactoren  zijn.

Communicatieprofessionals krijgen steeds vaker de vraag een aanpak te bedenken voor een specifiek probleem. Het gaat minder om een standaard communicatieplan en meer om een specifieke strategie. Wat gevraagd wordt, is een andere, meer creatieve benadering en dat is precies waar deze fasterclass om draait.

Wil Michels is een bevlogen docent en schrijver van de bestseller Communicatiestrategie waarvan in juni de nieuwe druk op de markt komt. Wil staat voor inspiratie en een creatieve, concrete aanpak van communicatie. Een mooie gelegenheid dus om je eigen communicatievraagstuk eens vanuit een ander licht te bezien en onder leiding van Wil Michels stevig aan de slag te gaan.